سرویس و نگهداری
هم اکنون بیش از ۶۰۰ دستگاه آسانسور و پله برقی، توسط متخصصین شرکت آسانسور آهون بر تبریز، سرویس و نگهداری میشوند. تجربه عملی این شرکت و مدارک فنی دقیق با آموزش های لازم و کیفیت بسیار بالای قطعات بکار گرفته شده، سطح کیفی سرویس دهی آسانسورها را بسیار بالا برده است.
در این واحد، مشتری بعد از عقد قرارداد سرویس و نگهداری و خدمات پشتیبانی به عنوان مشتری سرویس و نگهداری شناخته شده و اطلاعات آن وارد نرم افزار مختص این واحد میگردد، متصدیان سرویس و نگهداری، برنامۀ کاری روزانۀ خود را به تفکیک منطقه، دریافت میکنند و به محل آسانسور مراجعه کرده و به خدمت رسانی مشغول میشوند. بعد از انجام بازدید و سرویس آسانسور، فرم مخصوص سرویس و نگهداری را پر کرده و کارهای انجام یافته و قطعات مصرف شده را در برگ سرویس نوشته و نیز لوازم مورد نیاز در سرویس بعدی را یادداشت میکنند و آسانسور فعال را با اخذ امضاء و تایید از نماینده و مسئول ساختمان با ارائه یک نسخه از فرم فوق به نماینده، تحویل میدهند و با تحویل نسخه دیگر آن به شرکت، اطلاعات فرم بازدید و سرویس وارد سیستم میشود تا تدابیر لازم برای سرویس و بازدید در ماه بعد انجام گیرد یا حساب بدهکاری و بستانکاری مشتری به روز شود.
این واحد از شرکت موظف است که هر آسانسور را حتما حداقل یک بار در ماه بازدید و سرویس نماید تا از بروز خرابی و مشکل جلوگیری گردد، ولی هر گاه بنا به دلایلی آسانسور تحت نگهداری خراب شود متصدیان تعمیر در اسرع وقت به محل مراجعه کرده و ضمن رفع مشکل آن، با ارائه فرم مخصوص رفع خرابی آسانسور از کارهای انجام یافته به شرکت گزارش میدهند. تمام تلاش این واحد در این است که نهایت رضایت مشتریان خود را جلب نماید و کارکنان و متصدیان این واحد با تمام جدیت و علاقه این کار را انجام داده و پاداش خود را از لبخند رضایت مشتریان دریافت میکنند.